Kumasi Youth lock Up Daily Guide Office At Asafo

| Updated Oct 18, 2017 at 11:25am

 

 

The offices of the Daily Guide newspaper in Kumasi was Tuesday night invaded by some youth said to be members of the Asante Youth Association.

Notices were placed at the entrance of the office, demanding an immediate apology and retraction of the story by the newspaper.

Speaking on an Accra based radio “Citi FM, a reporter with Daily Guide, Ernest Adu, said : “we came this Wednesday morning to find our offices locked with notices saying that we should apologize to Otumfuo.”

According to Mr. Adu, there was a clear notice indicating that, the office will not be opened if Daily Guide fails to apologise.

The Daily Guide story in question that has supposedly infuriated the youth, was titled “Otumfuo’s £350,000 pounds cash causes stir in UK.”

Meanwhile, checks have established that, Daily Guide Newspaper, has for now pulled down the said story from its website.

MORE SOON



POST A COMMENT 0